Sunday, August 8, 2010

.Semalam.Yang.Comel.

Semalam yang comel...

Tehehehe... Ini ialah blog yang menjual barangan..tapi boleh tak di selitkan tentang petang semalam yang comel...

I have a cat.. Name " DEMOT"... Si Demot ni memang seekor kucing jantan..Tapi manja gile macam mak nyah..Hobi die makan dan tido dan main dan manja dan sangat suka naik KERETA.. Tapi semalam ibu saya marah Si Demot ni.. Si Demot berkecil hati..Si Demot yang comot ni pergi merayau-rayau lah sebab dah terlampau kecik hati agaknye..

Sedang saya membasuh kereta WRB, saya nampak si Demot ni muat2 je duduk dalam bakul basikal seorang budak perempuan. Rilek je Demot.. Tak Nampak takut atau meracau-racau nak keluar dari bakul tu..

Saya : Eh Demot, gi mana tu? Dengan sape? *of course Demot tak leh ckp pape kan?*
Budak perempuan : Eh ini kucing akak ke? die dtg rumah saya, dier nak naik basikal, saya pon bawak lah...
Saya : Ha ok lah *tak kisah lah sbb tak pyh nak kene layan Demot naik WRB pulak*

**** Setelah beberapa puluh mint****

Budak perempuan : Akak, saya pulangkan kucing akak ye, kucing lain pon nak bawak naik basikal jugak ni
Saya : Oklah, letak la Demot kat dalam*dlm hati saya tergelak, betapa lah budak perempuan ni suke bwk kucing dalam bakul dia*

Si Demot pon merilek kan diri terbongakan atas lantai mozek itu. Saya tengok je Si Demot perot dah macam Garfield ni. Pemalas. Haish!

Tetibe datang lagi budah perempuan tu...

Budak perempuan: Kakak, saya datang nak bagi Demot ni, saya nampak dia selalu makan ni..

Tau ape die bawak?????



*
*
*
*
*
*
*
*

Segumpal daun..macam herba!

Saya : Ha masuk lah dalam bagi...
Budak Perempuan : Demot meh makan ni..

Si Demot makan daun-daun tu semua, except batang dier lah..Si Demot juga makan akar-akar dier, patut lah luka kat kaki Demot cepat baik!!! Demot.. Demot..

Dan juga budak perempuan itu semua nya comel...
Hehe :)

No comments:

Post a Comment